Eesti kõige empaatilisem meditsiinibränd

Confido brändistateegia, rebränding ja kommunikatsiooniplatvorm.

Confido on 2013. aastal loodud erameditsiinikeskus. Confido oli eksklusiivne ja elitaarne, aga kasvas kiiresti ja äri muutus. Bränd ei olnud veel kasvuga kaasa tulnud.

Et saada Confido olemuslikust eelisest paremini aru, intervjueerisime nii olemasolevaid kui ka potentsiaalseid kliente ning meditsiinitöötajaid nii maja sees kui maja väljas.

Kõiki ära kuulates jäi pidevalt sõelale üks läbiv mõte “Teil on rohkem aega”. Nii head mõtet ei saanud raisku lasta, nii et ajast tegimegi Confido tuuma, mille ümber ehitasime empaatilise ja positiivse meditsiinibrändi. Uus kommunikatsiooniplatvorm võimaldab oma teenuseid lihtsalt tutvustada ja meeldis nii omainimestele kui ka klientidele.