La Muu tegi uue koorese jäätise ja tahtis kampaaniat teha. Istusime õues pingil, kõlgutasime jalgu ja lõpetasime juba kuuendat järjestikust jäätis, kui lõpuks sähvatas. Kopiraiter alustas “kuulge, alati öeldakse, et head asjad on need, millele ei pea reklaami tegemagi. Teemegi sellest lähtuvalt kampaania!” Kuna me ise kontseptsioonis mingit sisemist konflikti ei näinud, siis katsidki peagi tänavaid plakatid, mis kuulutasid uhkelt, et just sellele konkreetsele La Muu uuele jäätisele ei olegi vaja reklaami teha. Isegi tele-eetris rääkis Priit Võigemast magusa häälega sama juttu.
Kampaania oli edukas ja võib-olla tuleb La Muul varsti veel kampaaniaid, mille fookuses on kampaania vajaduse puudumine. Ei ole mõtet müügijuttu ajada.