Ühel päeval astus sisse La Muu ja ütles, et oleks vaja jäätiseid müüa. Ütlesime, et olgu, võtame kohe mitu karpi. Kas lusikas peab endal olema? La Muu raputas pead tõstis käe lae alla ja ütles “mõtlesime et müük võiks nii teha”. Olgu. Teeme ära. Istusime paar päeva ja saime aru, et peamine küsimus seisneb selles, kuidas panna La Muu essents (väga-väga hea jäätis ning täiesti mõõdutundetu enesekesksus) elama massimeedias.
Mis see tuum siis on? Hea jäätis. Enesekeskne. Hea jäätis. Enesekeskne. Oo..Heureka!
Tegime kommunikatsiooniplatvormi “Enda arvates parim”. Klapib La Muuga ja saab mitu head aastat teha. Esimene kampaania sai selline tarbijamäng, kus mängu on vähe (loe: ei ole üldse), aga tarbimist jällegi väga palju. Müügile mõjus hästi. Tujule samuti.