Meeat

Taimse liha bränd, mida müüakse lihaletis

Järjest enam inimesi vähendab teadlikult liha osakaalu oma igapäevases menüüs, ilma et neil oleks plaan hakata taimetoitlasteks. Selliseid inimesi nimetatakse fleksitaarlasteks ja just neile töötasimegi välja brändi Meeat.

Brändi strateegiaks on olla võimalikult “liha” sarnane, pääseda poodides lihaletti ja olla seeläbi nähtav laiemale tarbijaskonnale kui ainult veganid. Seda lugu väljendavad nii brändi nimi, disain kui ka reklaamikeel. Alates pakenditest kuni Skandinaavia jakekettidele tehtud sales pitch’ideni.

Meeat Foodtech OY tooteportfellis on täna üle 10 erineva taimse alternatiivi liha-, kana- ja kalatoodetele ning ettevõte kuulub Soome kõige suurema potentsiaaliga start-up’ide TOP10-sse.

Vaata casestudy't