#olehuvitavam

Delfi Kogupaketi kampaania

Meedia väljaanded ja nende digipaketid on kõigile arusaadav kontseptsioon, aga siiski uus nähtus. Seetõttu ei ole ka üllatav, et enamike väljaannete reklaamistrateegiaid on taktikalised. Näiteks “Telli ja võida saumikser!” või “Digipaketi soodushind nüüd 1 €/kuu”.

Me astusime sammu kõrvale. Esmalt defineerisime Delfi Kogupaketi kõige olulisema tugevuse, milleks on ajakirjanduslike väljaannete mitmekülgsus. Seejärel keerasime selle kliendikasu võtmesse. Nimelt saad sa Delfi Kogupaketiga sa laiema silmaringi.

Lõpuks vormistasime selle kampaaniaks, katussõnumiga #olehuvitavam. Huvitavate kampaanianägudena astusid üles Epp Kõiv (teab kõiki fakte), Aleksei Turovski (teab kõike loomadest), Lydia Rahula (teab kõike muusikast), Karl-Vilhelm Valter (teab oma vanuse kohta kõigest liiga palju).